در حال بارگزاری...

سوالات متداول

پاسخ های کارشناسان حرفه ای ما

تا چه زمانی میتوان سفارش داده شده را لغو کرد؟
لغو سفارش توسط مشتری در هر زمان امکان پذیر است و تنها هزینه ایاب و ذهاب دریافت میگردد .
اگر روی قیمت توافق نشد ، میتوان سفارش داده شده را لغو کرد؟
بله. در صورت عدم توافق روی قیمت، مشتری می‌تواند سفارش خود را لغو کند و تنها هزینه ایاب و ذهاب دریافت می گردد.
آیا متخصصان امکانات و وسایل لازم را تهیه می کنند یا ما باید تهیه کنیم؟
بحث تامین لوازم مصرفی و یا وسایل لازم برای انجام کار بازسازی و دکوراسیون، کاملا به صورت توافقی بین کارفرما و متخصص مربوطه انجام می‌شود. در صورت تهیه وسایل مربوط به بازسازی، کابینت، بنایی، نقاشی و ... توسط متخصص، فاکتور به مشتری باید ارائه گردد.
آیا هزینه رفت و آمد به عهده مشتری میباشد؟
هزینه رفت و آمد بر عهده خود متخصص خواهد بود. اما در صورتی که اتمام کار نیروی متخصص بعد از ساعت ۲۱ باشد، هزینه برگشت متخصص نظافت منزل تا سقف هزینه ۲۰هزار تومان بر عهده مشتری است.
هزینه تعمیرات و سرویس های دوره ای چطور حساب میشود؟
هزینه ی اجناس مصرفی در تعمیرات و سرویس های دوره ای خودرو طبق فاکتور از مشتری تحویل گرفته شده وما هیچ دخالتی در تامین اجناس مصرفی ندارد (حتی مشتری می تواند خودش اجناس را تهیه کند). هزینه اجرت خدمات و سرویس ها نیز طبق تعرفه اتحادیه از مشتری دریافت می شود.
وبلاگ

اخبار مرتبط با خدمات ما